Veškeré informace o nemocnici
					
					- Kontakt
- Organizace nemocnice
- Volná místa
- Veřejné zakázky
- Ceník výkonů nehrazených z veřejného zdravotního pojištění
- Tým nemocničního ombudsmana
- Vyřizování stížností
- Povinně zveřejňované informace
- Protikorupční opatření
- O psychiatrické nemocnici
- Historie
- Život v PNJ
- Reforma psychiatrické péče
- Obsah stránek ve snadném čtení
- Projekty





 
							 
							 Naše nemocnice prošla obtížným pandemickým obdobím bez újmy na kvalitě poskytované péče a pacienti ji v roce 2022 odměnili vůbec nejvyšším hodnocením spokojenosti za patnáct let historie měření. Poprvé od roku 2014 meziročně vzrostla kvalita na otevřených i uzavřených odděleních zároveň. Index spokojenosti vzrostl ze 76,3% na 84,1%. Nemocnice obhájila nejvyšší rating ,,A+" a byly splněny podmínky pro certifikaci SPOKOJENÝ PACIENT ve všech třech kategoriích - lůžkové zdravotnické zařízení, sestry a lékaři.
                            
                            Naše nemocnice prošla obtížným pandemickým obdobím bez újmy na kvalitě poskytované péče a pacienti ji v roce 2022 odměnili vůbec nejvyšším hodnocením spokojenosti za patnáct let historie měření. Poprvé od roku 2014 meziročně vzrostla kvalita na otevřených i uzavřených odděleních zároveň. Index spokojenosti vzrostl ze 76,3% na 84,1%. Nemocnice obhájila nejvyšší rating ,,A+" a byly splněny podmínky pro certifikaci SPOKOJENÝ PACIENT ve všech třech kategoriích - lůžkové zdravotnické zařízení, sestry a lékaři.
                            
                            
                            
                             
                             
                             
                                         
                                        